piątek, 11 kwietnia 2014

Rozdział 2 cz 1

Po zajęciach Ludmiła poszła do Violetty, opowiedzieć jej o wszystkim:
- Hejka. - rzekła Ludmi.
- Hejka. - odpowiedziała Viola.
- Niewiesz co się stało!!!! Pamiętasz tego chłopaka Federico, kiedy go spotkałam w parku? - pyta Ludmila.
- Tak pamiętam. - wymrotała Violetta.
- To właśnie dzisiaj go spotkałam w "Studio 21". Powiedział, że będzie chodził do studia. - ucieszona mówi Ludmila.
- No iiiiii....... - zniecierpliwiona rzekła Viola.
- Zaprosił mnie na rantke!!! Niewiem dokładnie czy to rantka ale zapytał mnie czy niechciałabym z nim jutro iść do parku. - wymrotała Ludmi.
- Ja cie!!!! Przyjdź do mnie jutro to Olga i ja zrobimy ci fryzure, jakiś ładny makijaż i ubierzemy cię w ładne ubranie. - powiedziała Violetta.
- Nie moge już się doczekać. Mam nawet nowe ubranie, które sobie kupiłam. Wiesz gdy jestem przy nim staje się inną osobą. Naprawde mi się podoba - odezwała się Ludmila.
- Chodź do studia to zaśpiewamy "Si por amor". To przy okazii pokażesz mi go. - bąknęła Viola.
- Ok. - odpowiedziała Ludmi.



Po godzinie dziewczyny wróciły do domu Violetty i zrobiły sobie piżama party.
- Widziałam jak patrzyłaś na Federico, strasznie widać, że ci się podoba. Powiem ci, że mu się też podobasz. - odezwała się Violetta.
- Naprawde to tak widać?? - zapytała się Ludmila.
- No i to bardzo. Wyobrażam sobie was tak razem......





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sexy Red Lips